czwartek, 18 września 2014

New school


Nagana! Dawno mnie tu nie było :/
Jak już zapewne wiecie w tym roku poszłam do nowej szkoły a mianowicie do gimnazjum. Fajnie tu jest :) Poznałam nowych ludzi, fajniejszych i mniej fajnych. Mam nową klasę, nowe środowisko :)
Szczerze? Strasznie się bałam jak to będzie, czy mnie zaakceptują :) Ale jest spoko. Nauczyciele są mili, tylko nie którzy tylko mniej sympatyczni. Klasę mam fajną, więc raczej nie ma tragedii :)
Ogólnie miałam być w innej klasie, ale udało mi się przepisać :) Chociaż kosztowało mnie dużo chodzenia, dzwonienia i proszenia o przepisanie :) Ale teraz jestem z przyjaciółmi w klasie to jest najważniejsze, z resztą klasy się też zaprzyjaźniłam więc jest super :) A w następnym tygodniu jedziemy razem na biwak !


                                                                    bluzka-house
                                                                    spodnie -cropp
                                                                    kamizelka -cropp
                                                                    buty -vans
                                                                    plecak -vans

9 komentarzy:

  1. śliczne spodnie i buty :)
    http://jestemfolta.blogspot.com/ skomentujesz nowy post ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ;d no to fajnie, ze sie zaprzyjaźniłaś z innymi w nowej klasie :) Ładne zdjęcia! I udanego biwaku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buciki :) i plecak też
    http://unusual-planet.blogspot.com/2014/09/bezinteresowna-pomoc.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny plecak! *.*
    super wyglądasz :))
    fajnie ze poznałaś nowych ludzi :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się zaklimatyzowałaś w nowej szkole :), teraz to już tylko pozostaje życzyć samych sukcesów w nauce :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w nowej szkole :)
    Świetny masz plecak! Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń